یه عکس دارم از بچگیم هر وقت شکمم کار نمیکنه، نگاش میکنم!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 23 / 11 / 1392
بازدید : 469
نویسنده : zahra

داداشم زنگیده به دوست دخترش میگه بیاواسه ولنتاین بهم بزنیم یا اینکه آخربرجه من پول واسه این قرتی بازیا ندارم, دخترهم بهش گفت عزیزم این حرفا چیه غیرت و مردونگی تو برام دنیایی از کادوه, هیچی دیگه داداشم گوشاش درازشد رفت بجای یه کادو, سه تا کادو واسش خرید

 

 

از مشکلاتی که در ابتدای آشنایی با درس علوم داشتم این بود که فکر میکردم حس چشایی مربوط به چشمه و حس بینایی برای بینی...!!!

 

 

من اکثرا وقتی ایرانسل پیام میده نخونده پاکش میکنم...
امروز پیام داد:
بذار حرفمو بزنم اگه غیر منطقی بود بعد پاکش کن :|

 

 

به دوس دخترم میگم چرا مث بقیه منو با یه شماره ناشناس امتحان نمیکنی؟؟؟؟....
گفت :آخه شکست عشقی میخورم
تالا اینجوری قانع نشده بودم...

 

پسر :یه بوس!
دختر :نخیر، تا قبل از ازدواج نمی تونم اجازه بدم بوسم کنی!
پسر :باشه عزیزم، هروقت ازدواج کردی خبرم کن بیام بوست کنم

 

ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ
ﮔﺎﻫﯽ ﻫﻮﺱ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻻﻣﺼﺐ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ!

 

آخه تا کی!!!!
وقتی میبینم از یخچال امیدی نیس میرم سر فریزر تمام کشوهاشو باز میکنم دوباره میبندم!!!
شاید....
والا
خودتی...

 

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








گاهي خلوت دوست را به هم بريز تا بداند كه تنها نيست. اين مرام ماست كه در وجود دوست خانه اي داشته باشيم حتي به مساحت يك "ياد"

طرفدار کدوم تیم هستی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی تموم و آدرس like10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 1185
بازدید کل : 181431
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1




آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com ایکون های ونوس

آیکـون هـای خـانوم سیبیـل



آيكون هاي مـــا

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

داستان روزانه
دريافت كـُد موس

دریافت كد هدايت ب بالا

>

RSS

Powered By
loxblog.Com